Épített fülhallgatóerősítő versus NAD C 320BEE fülhallgatókimenet teszt
Kezd a koleszszoba elhifisedni. Minden azzal kezdődött, hogy kitaláltam, nekem kell egy új hangcucc. Elkezdődött a mánia, közben a szobatársam is kitalálta, hogy nem elég az, ami neki akkor volt. Miután átgondoltam a dolgokat, rájöttem, hogy jobb lesz először erősítőt venni, aztán majd lehet foglalkozni a hangfalakkal. Míg én az apróhirdetéseket meg az aukciós oldalakat bámultam a neten, szobatársam eközben nem tétlenkedett, megépítette a fülhallgatóerősítőjét.


A második CD Prodigytől a Music for the jilted generation volt. Megint először a fülhallgatóerősítő jött. A ritmusok arconvágtak, pulzáltak, nagyon durva volt. Néha-néha már le kellett halkítanom, mert nem lehetett bírni ezt a veretést, viszont ehhez a zenéhez nagyon illett ez a hangzás. Ugye ezen az albumon elég sok a "tányércsörömpölés" (ami jó!), szóval ehhez az albumhoz nem is lehetett volna más hangkeltőt elképzelni, minden csörgést, puffanást, robbanást, pukkanást lehetett hallani. Jött a NAD. Ami a fülhallgatóerősítőnél tuc volt, az itt bumm. Ugyanaz a képlet, zsíros basszus, viszont nincs olyan pontosság. Viszont megint előjött az a bizonyos hangzás. A NAD hangja színesebb, volt benne valami sejtelmes. A Prodigynél ez nem volt elég, itt a veretés győzött a fülhallgatóerősítő javára.
És jött a várva-várt Re-Volt teszt. Az előző tapasztalatok alapján úgy gondoltam, hogy itt most csúnyán elkeni a fülhallgatóerősítő a NAD-ot. Szokásos sorrend. A hang a régi, visít az acid, csilingelnek a cinek meg a hi-hat, mint mikor először próbáltam ki ezt az erősítőt. Elindítottam a house részt is, nagyon kemény puffogó basszus, egész jó, és a Re-Volt CD tulajdonságaiból adódóan rendkívül tisza hang. A NAD következett. Elindítottam az acid techno részt, és vártam. Elérkezett az acid hangzás, és ekkor váratlan dolog következett be. Nem volt visítás, viszont mintha ecettel öntötték le a TB303-ast, és most savanyú, csípős lenne a hangja. Ez az! Hát mert acid bazmeg! Nagyon brutális volt, ahogy az acid tolta a zenét, külön dícséret annak, aki írta ezt a számot, hogy bevállalt ilyeneket. A cinek már nem csilingeltek annyira, de a színes effektus előjött, a legmagasabb hangok elvesztését kompenzálva lelket adott a csilingelésbe az erősítő. A house résznél ugyanez volt a helyzet, nincs olyan pontos basszus, de lelke van az egésznek.
Bedřich Smetana Vltavájánál hasonlóan zajlott le minden. Úgy gondoltam, hogy ezekután itt is a NAD győz, de a fülhallgatóerősítő tiszta hangja és magasai valahogy meggyőztek. De ez nem volt elég, a NAD életet is rakott a zenébe, és megint jobb volt. Pavarottinál már kicsit hezitáltam, mintha a fülhallgatóerősítő jobb lenne, nem tudtam dönteni de végülis hajszállal megint a NAD nyert. Ugyanaz az efekt volt, mint Tarjánál, színt vitt a hangjába, olyan mesésebbnek tűnt az egész. A végén még leeresztettem egy d'n'b mixalbumot Yura-tól, hogy adjak esélyt a fülhallgatóerősítőnek, és végülis ő jött ki győztesen. Itt is megvolt a NAD effektus, de a sok rimtus miatt a másik volt egy kicsivel jobb.
A C 320BEE lett a győztes, pedig nem ilyen eredményre számítottam. Saját magam is meg
