Milyezitt?

péntek, március 03, 2006

Fel is út, le is út

Ha esetleg keresztények vagytok, gondolkodtatok már azon, hogy milyen követelmények alapján kerül valaki a menyországba vagy a pokolba? Mi alapján döntenek odafent? Nosss induljunk ki abból, hogy ha valaki halálos bűnt követ el, az a pokolba kerül. Vagyis ha nem mentem el templomba, irány a pokol. Házasság előtti szex? Irány a pokol. Káromkodtam? Entrance to pokol. Ennyire egyszerű lenne a pokolba kerülni? Rázós, rázós. Hamvazószerda volt ezen a héten, és én ezt nem tudtam. Ettem aznap húst. Ha nem gyónom meg, mehetek a pokolba. Ennyire egyszerűen menne ez? Ha már ennyiért is a pokolba kerül az ember, hát öcsém, akkor nem sok jóra lehet számítani a halálunk után. Meg elég sokan lehetnek már ott. Azért elképzelem azt, hogy a halálom után Szent Péter maga elé hív, megnyomja a Judgement gombot, elindul a scanprogram. 1,2,3...,10%, no errors,11,12,...,16% WARNING! Meglátja, hogy vasárnap nem voltam templomban. Megynom egy gombot, és pottyanok a pokolba.

Úgy van, hogy aki nem keresztény, vagyis nem részelsült Jézus titkaiban, annak nem bűn az, ha nem jár templomba, meg hasonlók. Hmm..milyen érdekes. A menyorzágba is be tudnak kerülni. Mi lenne, ha én azt mondanám, hogy nem akarok Jézus titkaiban részesülni? Így is hiszek Istenben, nem kell, hogy még valaki elmondja nekem. Na mindegy. Szerintem ez nem ilyen egyszerűen működik. Nem akarom elhinni, hogy az a keresztény, aki egész életében rendes ember volt, a pokolba kerül, mert nem járt templomba meg mittomén házasság előtt lefeküdt a párjával. Megnyomják a Judgement gombot, de a gép jóval komplexebb analízist csinál. Nem azt figyeli, hogy az ember melyik szabályt szegte meg, hanem összességben mennyit tett le az asztalra a világon, és mennyit vett el. Ha többet tett le, mint amennyit elvett, örökké üdvözül. Ha többet vett el, kárhozik.

1 halusky

At 2006. márc. 5. 8:06:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Gyuhhhi féle hefohmáció

 

Megjegyzés küldése

<< Home