Milyezitt?

vasárnap, február 26, 2006

Igen, tudom, mostanában pangás van errefelé, de hát nem áldott meg az ég, nem történik körülöttem semmi érdekes, ezért nincs miről írni. Bevallom, hogy egy kicsit közrejátszik a lustaság is. :) Addig találjátok ki, hogy milyez:

6 halusky

At 2006. febr. 26. 9:58:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Ez a kolesz épület oldala, ahol az egyik ablakból kilóg valami csap éés abból jön valami folyékony dolog, ami nyomot hagy a havban. :D Na?

 
At 2006. febr. 26. 16:17:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Ez nem létezik!!! Hogy jöttél rá ilyen pontosan? :D

 
At 2006. febr. 27. 18:58:00, Anonymous Névtelen haluzálta

A folyékony cucc feltételezhetően víz, mivel nem mutatja magát túl színesnek, de lehet akár sósav is, amit a jószándékú tanuló a tanár kocsijára locsol fényezésének feljavítása céljából, de nem akarja eme tevékenységét nyilvánosan űzni, mert nem szándékszik okítóját lekötelezni. :-DD

 
At 2006. febr. 28. 21:01:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Hát. Gyuhhii, ez über brutál meg lett fejtve. =D

 
At 2006. febr. 28. 21:02:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Amúgy nem tudom, hogy jöttem rá. Egyszerűen látszik rajta az, ami. =D

 
At 2006. márc. 1. 18:49:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Hát hogyha onnan sósav folyt volna, szerintem nem álltam volna alá fényképezni. :D
Dalma ez OK, de szerintem a képből nem látszik, hogy hó van. Meg aztán ez lehett volna akár otthon is. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home