Milyezitt?

vasárnap, október 22, 2006

Mák

Azt hiszem valaki vigyáz rám. Mégsem rendeltem meg a Yamaha hangfalakat, se az olcsóbbat, se a drágábbat. Viszont ma már tudom, hogy jól tettem, mert nem szólnak olyan jól, és csak szenvedtem volna velük. Pedig rohadtul kellettek még a hét elején, mégsem engedte a sors, hogy megvegyem őket. Ezt nem én csináltam, ezt valaki megrendezte, hogy így legyen. Köszönöm Neki! Most viszont ez itt kell mindenáron. Már röhejes, hogy az eredeti keretet négyszeresen túlléptem, de muszáj, kevés pénzért nem lehet jó hangfalat találni. Ez jól szól, tiszta hangja van, jönnek a magas hangok, nem dörmögnek a basszusok, amolyan univerzális hangfal. Erősítőre már nem fogja futni, de elhatároztam, hogy azt majd megépítem a saját két kezemmel, méghozzá egy T-osztályú gépet.
Ja és végignéztem az összes Dragonball részt, ami nálam volt. Most mit fogok csinálni?!

7 halusky

At 2006. okt. 23. 0:56:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Nem kérsz mellé egy ilyet is? :)
http://www.hifipartner.cz/items/aq-kentaur-412.aspx

 
At 2006. okt. 23. 15:17:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Dehogynem! Mikor adod oda?:D

 
At 2006. okt. 23. 20:48:00, Anonymous Névtelen haluzálta

cöcöcö...

 
At 2006. nov. 6. 19:12:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Ha már végignézted az öszes dragonball-t, már el is kezdhetsz tanulni ;-)

 
At 2006. nov. 7. 16:18:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Már ezer éve megnéztem. ;) Ja és tanulok.

 
At 2006. nov. 27. 11:58:00, Anonymous Névtelen haluzálta

jaj. Én lakótársaim is állandóan a gép előtt tespedtek, amíg megvolt DB, csak aztán kiderült, hogy a Z-nek nincs meg kb az uccsó 1/3-a, mert a következő lemezen már a GT van. Azóta állandóan játszanak a gépen.. ::faint:: De mostanában úgy tűnik kezd megfeküdni tőlük a masina.

 
At 2006. nov. 29. 0:20:00, Anonymous Névtelen haluzálta

Én is a gép előtt tespedek egész nap. Annyi különbséggel, hogy vagy a szemeszteri munkát csinálom, vagy valami szkriptumra bámulok.

 

Megjegyzés küldése

<< Home