Milyezitt?

szombat, augusztus 19, 2006

Tiret

Azt már azóta tudom, hogy a Tiret lefolyótisztító egy nagy átverés, amióta kipróbáltam a Krteket, vagyis lúgot a lefolyótisztításra, de a Tiret Preventol még erre is rátesz egy lapáttal. Végülis bizonyos mértékben használ a Tiret, úgy-ahogy meg is tisztítja a lefolyót, de a nagy koszt azért nem takarítja el. Ráadásul drága, és az egész flakont el kell használni. De hogy a Preventol jó lenne a szagok megelőzésére is? Sőt, a reklámban még bele is szagol a szerencsétlen a flakonba?! 20 évem során még nem szagoltam büdösebbet, mint a Tiret, a hányinger kerülgetett, mikor bementem a fürdőszobába, és mindenhol terjengett a klórszag. Pedig akkor már régen a lefolyóban hatott, szóval nem is én öntöttem bele. Nem értem, hogy egy Tiret hogy tudja megelőzni a szagokat, mikor már maga az anyag is okádék. Mindegy, szagolgassa csak az a reklámfigura, majd kap egy kis klórmérgezést.